Terapia kolagenowa
TERAPIA KOLAGENOWA

Kolagen jest jednym z głównych składników, który odpowiada za utrzymanie spoistości, wytrzymałości, elastyczności ścięgien i stawów. Odgrywa ważną rolę w  ich zdrowiu  ponieważ stanowi aż 70% ich struktury. To białko jest kluczowym składnikiem strukturalnym chrząstki. Utrzymanie prawidłowego poziomu w organizmie jest niezbędne do utrzymania zdrowych i elastycznych stawów.

Przewleklłe bóle kręgosłupa oraz schorzenia narządu ruchu stały się chorobami cywilizacyjnymi. Główną przyczyną ich powstawania jest brak ruchu oraz siedzący tryb życia, niezdrowy sposób odżywiania. Niedobór powoduje więc zaburzenia narządu ruchu.

Osoby, u których występuje niedobór kolagenu, skarżą się na bóle kręgosłupa, sztywność stawów czy problemy z poruszaniem się, co jest poważnym problemem.

Wyjątkowo efektywną metodą leczenia objawów schorzeń układu ruchu jest wykorzystanie medykamentów opartych na kolagenie.

Preparat stosuje się w formie zastrzyków okołostawowych, dostawowych, śródskórnych, domięśniowych. Kolagen ten wyznacza nowe granice w leczeniu zaspołów bólowych narządu ruchu, jest również skuteczną i bezpieczną alternatywą dla leczenia sterydowymi u niesterydowymi lekami p/zapalnymi.

Zmieniliśmy Regulamin oraz Politykę Prywatności